ساری؛

توسعه نماز، فرهنگ قرآن و مهدويت در جامعه

جانشين سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی بر توسعه نماز، فرهنگ قرآنی و مهدويت در جامعه تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور جانشين سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی در محفل انس با قرآن کریم فرماندهی انتظامی مازندران بر توسعه نماز، فرهنگ قرآنی و مهدويت در جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به اينکه قرآن به زندگی برکت می دهد و آن را آباد می کند گفت : اين کتاب آسمانی انسان را از شر فتنه دشمنان که موجب دور شدن انسان از معنويت و ارزش های اسلامی و دينی می شود محافظت خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد هادی بهشتی پور افزود : ما بايد حرکت به سوي نهضت حفظ قرآن را با شدت و قدرت افزايش دهيم و ديگران را تشويق کنيم تا در آخرت اين کتاب الهي شفيع ما باشد.

جانشين سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی با تاکيد بر توسعه فرهنگ قرآن، نماز و مهدويت در جامعه و بين خانواده ها، گفت : مسئولان وظيفه دارند، بستر ها و زمينه حفظ و تفسير قرآن را براي کارکنان و خانواده آنان فراهم سازند.

وی با بيان اينکه در فرماندهي انتظامی استان مازندران، استقبال خوبی از نهضت حفظ و برگزاری محافل انس با قرآن شده است، افزود: بايد آنچه در توان داريد برای قرآن بگذاريد و از فرمانده انتظامی و رئيس عقيدتی سياسی استان به جهت تلاش بی شائبه در راستای ترويج فرهنگ قرآنی تقدير و تشکر کرد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.