مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در 5 شهر گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت در مراسم نکوداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که در بقعه آقا سید شریف رشت برگزار شد، با اشاره به نقش بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت ملت بزرگ ایران بود و مسئولان هم باید با وحدت و همدلی بیشتر به فکر خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق، امام جمعه لنگرود نیز در مراسم نکوداشت آیت الله هاشمی که در مصلای رضوانشهر برگزار شد، گفت: این عالم مجاهد همواره دوشادوش امام و رهبری در تمام مراحل پیروزی انقلاب و تثبیت نظام اسلامی حضور ارزشمند داشت.

در مسجد سجادیه شلمان هم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه مشکوری از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق امام و رهبری بود و در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین گلرو، دبیر جامعه مبلغان تهران هم در مراسم گرامیداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد جامع شاندرمن گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اسوه صبر و استقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب اسلامی  بود و تا آخرین روزهای عمرش به آرمان های امام و رهبری وفادار بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، امام جمعه پره سر هم در مراسم گرامیداشت رییس فقید تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی اسوه دفاع از انقلاب بود.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.