مراسم اکران خصوصی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در ایوان شمس با حضور برخی از سینماگران و اهالی رسانه برگزار شد.

خانه ای در خیابان چهل و یکمبه گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در ایوان شمس با حضور برخی از سینماگران، اهالی رسانه و مخاطبان عام برگزار شد.

اجرای این برنامه بر عهده کیوان کثیریان بود که پس از پخش اولین کلیپ این فیلم، ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: این فیلم از قاعده اصلی ژانر پیروی کرده و ساخته شده است و یکی از آثار خوب جشنواره سی و چهارم بود که دیده نشد و به حق خود نرسید.

مهناز افشار که به دلیل سفر به آلمان در این مراسم حضور نداشت، یادداشتی را آماده کرده بود که توسط کثیریان قرائت شد.

همچنین اصغر فرهادی در ادامه مراسم بیان کرد: من جز اینکه از حمید تعریف نکنم حرف دیگری ندارم و جای خوشحالی دارد که فیلمشان اکران شد.

وی افزود: خوشحالم دو نفر از دستیارانم که در این سال ها در کنار من بودند یکی به عنوان کارگردان و دیگری به عنوان تدوینگر نقش اصلی را داشتند.

وی ادامه داد: من فیلم را در جشنواره دیدم اما متاسفم در شرایط اکران مناسبی نمایش داده نمی شود. اگر بخواهم در یک جمله فیلم را تعریف کنم باید بگویم فیلم انسانی است، چون فیلمساز جلوتر از مخاطب آدم ها را قضاوت نمی کند.

این کارگردان اضافه کرد: نکته بعدی خطابم به فیلم اولی هایی است که قصد ساخت اولین فیلم بلند خود را دارند. برداشتن این گام بزرگترین موفقیت است، حتی اگر در شرایط سخت تولید شود. نکته بعدی که مهمتر خواهد بود، فیلم اول آزمونی برای فیلمساز است که بداند چه سلیقه ای دارد و تمایل دارد چه فیلمی بسازد؟ مثل فیلم «رقص در غبار» که فهمیدم بخش هایی از آن سلیقه من نیست و در آن زمینه ادامه ندادم.

فرهادی خاطرنشان کرد: به حمید تبریک می گویم که می داند چه مسیری را می خواهد ادامه دهد.

در این مراسم علاوه بر عوامل فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» مانند  سهیلا رضوی، سارا بهرامی، ستار اورکی، علی رضا کمالی، مانیا علیجانی، مانی رحمانی و سید محمود رضوی، هنرمندان و مدیرانی همچون پریسا بخت‌آور، حسن مصطفوی، علیرضا علویان، پیمان معادی، بابک کریمی، محمد مهدی عسگرپور، شمس لنگرودی، امیر اثباتی، فرهاد توحیدی، بهروز شعیبی، محمدحسین مهدویان، هادی حجازی‌فر و علیرضا تابش (مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی) هم حضور داشتند.

علی مصفا دیگر بازیگر فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» از دیگر بازیگران غایب این مراسم بود که به دلیل فیلمبرداری نتوانسته بود،در این برنامه حاضر شود.

همچنین امیررضا خادم، گیل‌آبادی و ایازی -معاون فرهنگی وزیر بهداشت- هم از دیگر مهمانان این اکران خصوص بودند.

سردار طلایی هم دقایقی پس از آغاز مراسم و هنگام اکران فیلم به ایوان شمس آمد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار