معاون استانداری بوشهر:

جامعه نیازمند وحدت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:نیازجدی جامعه وحدت و همدلی است و باید در این راستا وفاق و برادری در جامعه گسترش یابد.

جامعه نیازمند وحدت است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر روز یکشنبه در نشست با فعالان اجتماعی و مدنی شهرستان دیلم افزود: مسئولان با وحدت، همدلی و ایجاد فضای آرام باید زمینه سرمایه گذاری را فراهم و تلاش خود را برای توسعه کشور دوچندان کنند.

وی یکی از دستاورد های بزرگ دولت تدبیر و امید را برجام عنوان کرد و اظهار کرد: تا قبل از برجام دست کشور برای فعالیت های مختلف بسته بود ولی با توافق برجام بسیاری از مشکلات رفع و یا در حال مرتفع شدن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه جامعه دارد به فرم مورد نیاز خود دست پیدا می کند گفت: یکی از توفیقات برجام لغو تحریم های ناوگان خطوط هوایی است.

وی تصریح کرد: نگاه ویژه دولت به استفاده از توان بانوان و جوانان در عرصه های مدیریتی ستودنی است.

گراوند افزود: با تدبیر استاندار بوشهر از نیروهای توانمند شهرستان های این استان در عرصه های مختلف مدیریتی استفاده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دغدغه فعالان اجتماعی فردی نیست، این تشکلها ظرفیت خوبی برای حل مشکلات جامعه و توسعه به حساب می آیند.

گراوند گفت: با توجه به اینکه اقتصاد استان بوشهر وابسته به دریاست مدیریت ارشد استان با جدیت هرچه تمامتر برای رفع مشکلات مردم در این زمینه و ساماندهی کالای همراه ملوان تلاش می کند.

گراوند اظهار داشت: طرح خوبی برای رفع مشکلات کالای همراه ملوان در استان بوشهر تدوین شده که با تصویب آن به به زندگی افرادی که از طریق دریا زندگی می کنند کمک می شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.