صدرنشینان کنفرانس غرب و شرق NBA،فردا در مهم ترین بازی خود در ورزشگاه اوراکل آرنا به مصاف هم می روند.

جنگ ستارگان NBA در ورزشگاه  اوراکل آرنا ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:دو تیم صدرنشین کنفرانس شرق و غرب فردا ساعت 4:30 در ورزشگاه اوراکل آرنا ورزشگاه اختصاصی تیم گلدن استیت به مصاف هم خواهند رفت .این دو تیم در این فصل در ورزشگاه کویکن لونز آرنا به مصاف هم رفتند که کلیولند در ثانیه های پایانی پیروز میدان شد.

این آخرین بازی دو تیم قبل از فینال خواهد بود و فقط در صورتی که هرکدام قهرمان کنفرانسشان شوند در مقابل هم قرار خواهند گرفت در غیر این صورت هیچ بازی دیگری باهم نخواهند داشت.

لبران جیمز در یکی از مصاحبه های خود درباره این دیدار، گلدن استیت را تیمی خطرناک تلقی کرد و گفت:سعی می کنیم بیشترین تلاش خودمان را انجام دهیم.همچنین کورور به تیم اضافه شده و تیم بهتری شدیم.تیم حریف رقیب ما نیست،من با این تیم بازی کردم و نمی خواهم به عنوان رقیب به آنها نگاه کنم.اما گلدن استیت را نباید دست کم گرفت زیراکه تیم خطرناکی است.

وی ادامه داد:گلدن استیت بهترین تیم دو  یا سه سال اخیر بوده و تیم بزرگی است و به احتمال فراوان یکی از بهترین تیم های تاریخ به شمار می رود و تصورم این است که  آنها باز هم پیشرفت می کنند.گلدن استیت خطرناک تر از پارسال است و جالبه بگویم پارسال نیز تیم فوق العاده ای بودند.

جیمز در پایان درباره استفن کری گفت:استفن کری توانایی های بالایی داره و دو بار بخاطر آنها ارزشمندترین بازیکن سال شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار