میامی؛

برگزاری یادواره 142 شهید میامی

یادواره ۱۴۲شهید این شهرستان همزمان با بیست و دومین روز از اسفند ماه۹۵ در حسینیه میامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی ضمن اشاره به برگزاری یادواره ۱۴۲شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این شهرستان، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای جوانان است که این یادواره نیز به تبع به دنبال تحقق این اهداف خواهد بود.

غلامرضا فلاحتی افزود: مداحی، شب شعر، سخنرانی، پخش کلیپ، ذکر خاطرات و روایات شهدای دفاع مقدس در زمره بخش‌های این یادواره خواهد بود که از ساعت ۱۰الی ۱۴ روز بیست و دوم اسفندماه در حسینیه میامی برگزار می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند، اظهارداشت: بر همه ما لازم و ضروری است که یاد وخاطره آنها را به بهترین نحو ممکن گرامی بداریم.

فلاحتی با بیان اینکه بهترین یادواره شهدا، تداوم راه آنها است، تصریح کرد: شهدا با حضور درجبهه‌ها به ندای امام(ره) لبیک گفتند و با شجاعت و دلاور مردی بی نظیر از خاک وملت ایران پاسداری کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» برگزاری یادواره شهدا در زمره مهمترین رویدادهای فرهنگی در طول سال محسوب می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.