امیرحسین ابراهیمی دبیر انجمن تنیس با ویلچر گفت:تیم ملی تنیس با ویلچر برای حضور در رقابت های بین المللی نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارد.

امیرحسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ملی پوشان تنیس با ویلچر کشورمان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی و پارالمپیک نیاز به ارتقا رنکینگ خود دارند و این موضوع فقط با حضور در مسابقات بین المللی رخ می دهد.

وی ادامه داد: تیم ملی ما برای حضور در مسابقات برون مرزی نیاز به حمایت مسئولان دارد.در حال حاضر تیم های خوبی در لیگ داریم اما به دلیل مشکلات مالی فاصله برگزاری مسابقات کشوری زیاد است و این موضوع باعث افت آمادگی ورزشکاران می شود و در نتیجه زمان بیشتری از اردوها صرف آمادگی ملی پوشان می شود.

ابراهیمی افزود: حضور در پارالمپیک 2012 لندن باعث شد فدراسیون جهانی ایران را در این رشته فعال ببیند و رنکینگ تیم و ملی پوشان را ارتقا دهد.اما با کاهش فعالیت های تیم ملی در چهارسال اخیر و نبود نماینده ای از ایران در پارالمپیک 2016 ریو  به مرور جایگاه تیم ملی  در سطح جهانی کمرنگ شد و اکنون باید با حضور در رقابت های بین المللی بتوانیم مجدد به رتبه قبل خود بازگردیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با موافقت مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین در اسفندماه سال جاری در رقابت های جهانی سریلانکا شرکت می کنیم تا رنکینگ و سطح ملی پوشان را ارتقا دهیم تا تیم ملی یک گام به مسابقات پارآسیایی اندونزی نزدیک شود.

ابراهیمی تصریح کرد: به همین منظورهفدمین دوره از مسابقات تنیس با ویلچر کشور به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور 7 تیم برگزار شد و نفرات برتر هر تیم به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در نظر داریم از بهمن ماه اردوهای تیم ملی را برای حضور در رقابت های سریلانکا آغاز کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار