فرمانده انتظامی خراسان رضوی از كشف بیش از 22 هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار «بهمن امیری مقدم» گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و عاملان توزیع مواد افیونی یكی از اولویت های اساسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی است و در این راستا از ابتدای امسال 51 طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اجرا و 38 باند قاچاق مواد افیونی متلاشی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در این 51 طرح عملیاتی گسترده كه بیش از 22 هزار و 500 کیلو انواع مواد مخدر كشف شده است افزود: در این عملیات ها یك هزار معتاد متجاهر نیز جمع آوری و 750 باب منزل مسكونی كه مركز توزیع مواد مخدر بودند پلمب شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشكر از همكاری آگاهانه مردم با پلیس در ارائه گزارش های به موقع خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 گفت: شهروندان عزیز باید فرهنگ مراقبت همسایگی را بیشتر از پیش مد نظر داشته باشند چرا كه توجه شهروندان به محیط زندگی و گزارش به موقع رفتارهای مشكوك به پلیس می تواند نقش بازدارنده ای در وقوع این آسیب ها داشته باشد.

سردار امیری مقدم نقش نهاد خانواده را نیز به عنوان كارگاه انسان سازی در پیشگیری از وقوع ‌آسیب های اجتماعی به خصوص پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر بسیار حساس و حیاتی بر شمرد و گفت: خانواده ها باید مهارت «نه» گفتن را به فرزندان خود بیاموزند و در محیطی صمیمانه، ارتباط دوستانه ای با جوانان و نوجوانان داشته باشند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار