امام جمعه گناوه گفت: تکلیف احداث دهکده گردشگری دراین شهرستان که از مصوبه های سفرهای استانی دولت تدبیر و امید و از مطالبه های مردم است و تاهنوز معطل مانده باید مشخص شود.

تکلیف دهکده گردشگری گناوه مشخص شود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مسئولان استانی باید برای اجرای مصوبه احداث گردشگری گناوه هدیه و ارمغان دولت تدبیر و امید به این منطقه همت و تلاش مضاعف کنند.

وی اظهارکرد: این شهرستان قابلیت و ظرفیت های خاصی دارد که زبانزد خاص و عام است و باید از این فرصت ها بخوبی بهره لازم برده شود.

امام جمعه گناوه گفت: نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان که به قطب گردشگری استان بوشهر معروف است، عملکرد و بازدهی نداشته و باید فعال تر شود.

وی افزود: این شهرستان در طول سال به‌ویژه ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران است که امکانات موجود جوابگوی آنان نیست و باید از سوی استان حمایت و پشتیبانی شود.

امام جمعه گناوه همچنین با تسلیت ارتحال جانسوز آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فقدان هاشمی سخت و جانکاه است و هوش وافر و کم نظیری که داشت تکیه گاهی مطمئن برای مردم و نظام بود.

وی ادامه داد: رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام، شخصیتی بود که دوست و دوشمن به توانایی و تیزبینی ایشان اعتراف کردند و در زمان ارتحالش پرچم های 56 کشور جهان نیمه افراشته شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر قرار داریم، افزود: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم و بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید است.

رکنی حسینی اظهار کرد: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به دولت، اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته آنان است که باید مسئولان دراین زمینه کوتاهی نکنند و مردم را در جریان خدمات نظام قرار دهند.

وی گفت: مردم شایستگی و لیاقت بهترین خدمات را دارند و هر مدیری باید افتخار کند که گره ای از مشکلات جامعه بگشاید.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.