مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: درگاه اینترنتی جدید صدا و سیمای مرکز فارس آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: به همت متخصصان فنی صدا و سیمای فارس درگاه اینترنتی این مرکز به نشانی farsirib.ir با شکل و شمایلی جدید برای ارائه خدمات رسانه‌ای بر اساس میل و نیاز مخاطب آغاز به کار کرد.

سهرابی افزود: قابلیت‌ های جدید این فضای اینترنتی توانایی همراه کردن مخاطب را با خود دارد و تا حد بسیاری پاسخگوی علاقمندان به رسانه استانی در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: سایت صدا و سیمای فارس دارای بخش‌ های متنوع، تفکیک و دسته‌ بندی‌شده‌ای که بخش‌ های اصلی آن شامل سیما، صدا، موسیقی، خبر، تولیدات ویژه وب‌سایت و روابط عمومی از آن جمله است و مخاطبان به‌راحتی می‌توانند بر اساس میل و نیاز خود علاقه‌مندی خود را در آن جستجو کنند.

سهرابی خاطرنشان کرد: امکان مشاهده برنامه‌های پخش‌شده کاشانه مهر، خوشا شیراز، گمپ گلا، شب پارسی، صبح دلگشا، شهرراز، مشاور شما و سایر برنامه‌ ها از طریق سایت صداوسیمای فارس وجود دارد و هرروز پس از پخش بخش‌ های متنوع برنامه‌ ها ازجمله آشپزی، هنری و کارشناسی برنامه کاشانه مهر به‌ طور جداگانه در وب‌سایت مرکز و همچنین کانال اطلاع‌ رسانی سیمای فارس در شبکه‌ های اجتماعی به نشان@farssima قرار داده می‌شود که این رویه برای سایر برنامه‌ ها نیز وجود دارد.

مدیر کل صدا و سیمای فارس فضای مجازی را فرصتی برای بهتر دیدن و بهتر شنیدن برنامه‌های صداوسیما برای مخاطبان دانست و افزود: تلاش صداوسیما جلب رضایت مخاطب است و در راستای توجه به مخاطبان فعال و کاربران فضای مجازی در دستور کار رسانه ملی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار