لرستان؛

تشکیل نخستین کمیته ایمنی آب آشامیدنی لرستان

جلسه تشکیل نخستین کمیته ایمنی آب آشامیدنی لرستان با حضور مسئولان دستگاه های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نخستین جلسه ي كميته فني ايمني آب آشاميدني استان لرستان با حضور مدير گروه بهداشت محيط و كارشناسان بهداشت آب و فاضلاب،  نمايندگاني از استانداري،سازمان محيط زيست، آب و فاضلاب شهری استان لرستان ، امور آب منطقه اي، صنعت معدن و تجارت و  جهادكشاورزي  لرستان در  دانشگاه علوم پزشکی این استان  تشكيل شد.
 
آزیتا ستایش مدیر دفترکنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در خصوص اهداف این کمیته گفت:اين كميته با هدف تاکید بیشتر برپیشگیری و تمرکز بیشتر بر کنترل فرآیند وارزيابي، اولويت بندي و مديريت مستمر ريسك هاي ايمني آب آشاميدني شهرهاي استان و اطمينان از مقبوليت آب شرب و همچنين برنامه هايي براي كنترل كيفيت آب از حوزه ي آب ريز تا نقطه ي مصرف تشكيل شد.
 
وی افزود: مهمترین هدف شرکت آب و فاضلاب توزیع آب شرب و بهداشتی با کیفیت بالا به شهروندان لرستانی است که خوشبختانه با بهره گیری از توان علمی، آزمایشگاه مدرن و تجربیات همکاران در بخش بهره برداری به این هدف رسیده ایم.
 
ستایش اضافه کرد:از اهداف دیگر این کمیته تاکید بر تعهد و حمايت مديران ارشد استان در جهت تأمين منابع مالي و انساني، حمايت از تغييرات در هنگام اجراي برنامه و اخذ تعهد از همه ي سطوح مديريتي از مباحث مطرح شده در اولين كميته ايمني آب شرب می باشد.
 
گفتنی است در پایان جلسه رای گیری جهت تعیین ریاست جلسه و محل دبیر خانه کمیته صورت پذیرفت و مقرر شد در اولین فرصت جلسه ای به منظور توجيه مديران ارشد تشکیل شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.