فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در 2 سال گذشته 216 میلیارد ریال که معادل 28 درصد اعتبارات این شهرستان است برای توسعه و عمران بخش کاکی هزینه شده است.

216 میلیارد ریال برای توسعه و عمران بخش کاکی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش کاکی افزود: خدمات دولت تدبیر و امید برای عمران و توسعه در روستاها و مناطق محروم بسیار ملموس است.

وی اضافه کرد: عده ای به صورت مستمر سعی دارند، خدمات دولت تدبیر و امید را نادیده بگیرند و تلاش می کنند با ناکارآمد نشان دادن دولت، مردم را از نظام مقدس اسلامی مایوس کنند.

مهرجو ادامه داد: خواست اصلی دشمنان مایوس کردن مردم از نظام اسلامی است و همه دلسوزان و دوست داران نظام اسلامی باید هوشیار باشند تا با انتقادهای بی جا و نادیده گرفتن خدمات بسیار خوب انجام شده درجهت توطئه های دشمنان نظام قرار نگیرند.

فرماندار دشتی به مراسم تشییع جنازه و ختم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کشور و شهرستان دشتی اشاره و از حضور گسترده و کم نظیر مردم در این مراسم تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: مردم قدرشناس و هوشیار دشتی برپایی مراسم باشکوه در شهرها و روستاهای این شهرستان از خدمتگزار صدیق و راستین خودشان و یار و یاور امام راحل و مقام معظم رهبری بخوبی تجلیل کردند.

فرماندار دشتی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از استوانه های اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و شخصیت خاص برای روز های سخت و حساس کشور بود.

مهرجو، به سالروز اجرای برجام در کشور اشاره کرد و افزود: برجام موفقیتی بزرگ در سیاست خارجی جمهوری اسلامی استکه سبب شد ،بسیاری از تحریم های ظالمانه برداشته و اهرم فشار و تحریم ایران توسط استکبار جهانی شکسته شود.

فرماندار دشتی، به مهمترین مشکل جوانان این شهرستان و بیکاری فارغ التحصیلان اشاره کرد و گفت: برای حل بیکاری جوانان نیازمند توجه ویژه به سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و نباید انتظار داشته باشیم که همه فارغ التحصیلان در بدنه دولت جذب شوند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.