ترم جدید دارالقرآن چهارده معصوم(ع) آبادان در رشته‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان و عموم مردم در ۷ رشته در بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امین میمندی، مدیر دارالقرآن ۱۴ معصوم آبادان، ، با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در دوره‌های قرآنی این دارالقرآن در نیمه دوم سال تحصیلی هستیم، گفت: این ثبت‌نام از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پیش از آغاز دوره‌ها ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها از هفته اول بهمن‌ماه در این دارالقرآن آغاز خواهد شد، افزود: در این دوره رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ بزرگسالان، حفظ کودکان، قرائت و تواشیح به قرآن‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

میمندی با اظهار به اینکه ظرفیت شرکت در این دوره‌ها ۳۰۰ قرآن‌آموز است، افزود: این دوره از بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی گفت: در این دوره ۹ مربی آقا و خانم جهت آموزش به قرآن‌آموزان با این دارالقرآن همکاری دارند.میمندی گفت: در پایان این دوره به قرآن‌آموزان به شرط قبولی در آزمون نهایی گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.