ارتش سوریه با هجوم تروریست‌های جبهه‌النصره به حومه شمالی شهر حلب مقابله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش  و نیروهای مسلح سوریه، هجوم تروریست های جبهه النصره را به یک مرکز نظامی در مزارع "ملاح" در حومه شمالی حلب ناکام گذاشتند و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه در درگیری با یک گروه تروریستی 40 نفره، که قصد نفوذ به یک مرکز نظامی را در حومه شمالی حلب داشتند، 12 تروریست را به هلاکت رساند.

در این درگیری شماری از عناصر تروریستی به سوی منطقه "حریتان" فرار کردند که جنگنده های ارتش سوریه آنها را هدف قرار دادند. همچنین تسلیحات تروریست ها در این عملیات منهدم شد.

ارتش سوریه همچنین در عملیاتی، 5 خودروی مجهز به سلاح سنگین تروریست های داعش را در مناطق " حرمل الامام و تل احمر" در حومه شرقی حلب هدف قرار داد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

در دیرالزور نیز درگیری‌های ارتش سوریه با تروریست های داعش در اطراف فرودگاه و در ورودی جنوبی شهر همچنان ادامه دارد.

جنگنده های سوری و روسی حملات هوایی خود را در اطراف فرودگاه دیر الزور افزایش داده و مواضع تروریست های داعش را به شدت هدف قرار دادند و خسارات بسیاری بر آنها وارد آوردند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای مستقر در دیرالزور با هجوم تروریست های داعش به محور "ثرده2" و محله "عمال" مقابله کردند و با تروریست هایی که قصد نفوذ به محیط اطراف فرودگاه را داشتند به شدت درگیر شدند.

در درگیری ارتش سوریه با تروریست های داعش در یکی از مقرهای آنان در پشت کارگاه کنسروسازی در شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، 18 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند که همگی از عناصر خارجی این گروه بودند از جمله تروریستی ملقب به "ابو عبدالله" که سعودی بوده است.

به گزارش خبرنگار سانا، ارتش سوریه مقر مالی تروریست های داعش را در منطقه "موحسن" در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند که به دنبال آن شماری از عناصر داعشی با تابعیت تونسی به هلاکت رسیدند.

همچنین ارتش سوریه 3 انبار تسلیحاتی تروریست های داعش و جبهه النصره را در اطراف فرودگاه دیرالزور و جبل الثرده منهدم کردند.

از سوی دیگر، منابع محلی نیز گزارش دادند تروریست ها برخی از افراد زخمی خود را از دیرالزور به مناطق مجاور منتقل کردند. 

در حومه شمالی ادلب نیز تروریست‌های جبهه النصره بار دیگر به شهرک تحت محاصره فوعه حمله کردند. در این حمله موشکی که از منطقه "بنش" در مجاور شهرک فوعه صورت گرفته است، شماری از اهالی این شهرک زخمی شدند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار