۲6 کلینیک مشاوره در نواحی صنعتی اصفهان تاکنون راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: دو سال گذشته نخستین کلینیک صنعتی در شهرک صنعتی سگزی برگزار شد و تاکنون ۲۶ کلینیک در شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف تاسیس شده است.

محمدجواد بگی افزود: بیش از یک هزار و ۱۴۵ نفر از مدیران واحدهای مختلف صنعتی به این کلینیک‌ها مراجعه و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر خدمات مشاوره‌ای گوناگون دریافت کردند.

وی با بیان این که کلینیک کسب و کار در کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده ادامه داد: با برگزاری کلینیک های کسب و کار، ارتباط بین صنعتگران و مشاوران برقرار که موجب توسعه فرهنگ مشاوره و کاهش هزینه ها و افزایش تولید و بهبود کیفیت شد.

بگی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴۵ شرکت مشاور صنعتی در رشته‌های گوناگونی نظیر سرمایه گذاری، بازاریابی و بازرگانی، طراحی و نظارت ساختار ساخت و ساز، مالی و حسابداری ، مالیاتی، صادرات و واردات، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صادرات راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: به منظور در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره، شرکت شهرک های صنعتی اصفهان تصمیم گرفت با استقرار مشاوران در شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت سیار شرایطی فراهم آورد تا از نزدیک به صنعتگران مشاوره داده شود .




انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار