معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از رضایمتندی بیش از 50 درصد کسبه چهارباغ از پیاده راه شدن چهارباغ عباسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی  افزود: شهروندان رضایمتندی 90 درصدی و نمره 18.17 خود را به طرح سه شنبه های بدون خودرو اعلام کردند و بیش از 50 درصد کسبه چهارباغ نیز از پیاده راه شدن چهارباغ عباسی ابراز رضایتمندی و خشنودی کردند.
صلواتی استقرار پارک آموزش ترافیک، برنامه های ویژه کودکان، برگزاری مسابقه های مختلف، رستوران بازی های فکری، پرفورمنس، ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، استقرار اتوبوس سلامت، نمایشگاه دوچرخه و اسکوتر و همچنین حضور گروه های دوچرخه سواری را از جمله برنامه های سه شنبه های بدون خودرو در اصفهان عنوان کرد.
وی اظهار می کند: امروزه ترافیک و آلودگی هوا یکی از مهمترین معضلات کلانشهرها محسوب می شود، از این رو مدیران شهری به هر طریقی سعی می کنند این معضلات را کاهش دهند، بر این اساس اوایل سال گذشته با روی کار آمدن مدیریت جدید شهرداری طرح پویش مردمی ترافیک از سوی شهردار اصفهان مطرح شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هدف از پویش مردمی ترافیک را ارتقای فرهنگ شهروندی برای کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا می داند و می گوید: در واقع هدف از تشكیل پویش مردمی ترافیك اصفهان انجام یك حركت سازماندهی شده و منسجم مردمی برای كاهش مشكلات ترافیكی و فرهنگ سازی در این بخش است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.