کرمان؛

اجرای 57 پروژه صنعتی اقتصاد مقاومتی در کرمان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تعداد 57 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت بر عهده این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس مهدی حسینینژاد گفت: هدف ما این است که کارها را به صورت عملیاتی انجام دهیم.

وی افزود: تعداد 57 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت در استان کرمان بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان قرار گرفته است.

مهندس حسینینژاد تصریح کرد: بر اساس سایتی که سازمان برنامه و بودجه استان کرمان به عنوان متولی راهاندازی کرده که به صورت آنلاین پیشرفت پروژهها را بررسی میکند و به استاندار گزارش میدهد، 12.5 درصد از پیشبینی که در استان وجود داشت، جلوتر هستیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان داشت: معمولاً پروژه‌های حوزه صنعت و معدن پروژه‌های بلندمدتی هستند و میانگین تکمیل این پروژهها بیش از پنج سال است.

مهندس حسینینژاد با بیان اینکه صدور مجوز بیش از 150 روز به طول میانجامد، عنوان کرد: در صدد هستیم که بسیاری از اقدامات را به صورت تفویض اختیارات به شهرستانها واگذار کنیم و شهرستان بافت پنجمین شهرستانی است که به صورت گروهی به آن مراجعه کردیم و نتایج خوبی داشت.

وی ابراز داشت: باید بررسیهای لازم صورت گیرد که آیا نیاز است، برخی پروژهها پیگیری شوند، زیرا برخی پروژهها نیاز به برنامهریزی کارشناسی دارند تا ببینیم، آیا صلاح است که یک واحد احداث شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار