مدیرعامل کارخانه سیمان اردبیل برخی شایعه و مطالب مطرح در فضای مجازی درباره توقف تولید این کارخانه و تعطیلی آن را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، عادل روحی گفت: هم اکنون برخی تعمیرات داخلی در حال انجام است و پس از پایان کار، کارخانه دوباره در مسیر تولید قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این کارخانه طبق برنامه هرساله اقدام به تعمیر کوره و کنترل موجودی خود کرده و در نهایت تا 2 سه ماه آینده تولید خود را از سر می گیرد افزود: هر سال در دی ماه طبق نامه ای به استاندار اردبیل، فرماندار نمین ، اداره کل صنعت و معدن و همچنین بورس این تعطیلی مقطعی اطلاع رسانی می شود تا آنها نیز در جریان فعالیت ها قرار گیرند.

مدیر عامل کارخانه سیمان اردبیل گفت: این تعطیلی مقطعی برای اجرای تعمیرات داخلی طبق برنامه از پیش برنامه ریزی شده و در سایر کارخانه های تولید کننده سیمان کشور نیز اجرایی می شود و نه کارخانه تعطیل شده و نه حتی یک نفر از کارگران کارخانه اخراج و یا تعدیل شده اند.

روحی با تشکر از حساسیت مردم نسبت به وضعیت این کارخانه اظهار داشت: جای هیچگونه نگرانی نسبت به تعطیلی و یا افت تولید کارخانه وجود ندارد و تا 2 سه ماه آینده تولید این کارخانه از سر گرفته می شود.

وی گفت: درسال جاری کارخانه سیمان اردبیل به میزان 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل ابلاغ و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از دولت دریافت و به جریان تولید خود تزریق کند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان اردبیل یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان اردبیل بوده افزود: این کارخانه در مهرماه ۱۳۷۵به بهره‌ برداری رسیده است و بیش از 200 نفر در این کارخانه مشغول کار می باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.