مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: تسهیلات بانکی با نرخ بهره و سود بانکی تک رقمی برای ایجاد و توسعه طرحهای تولیدی روستایی و مناطق محروم در استان اردبیل پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ اکبر طوبی در جلسه بررسی تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی اردبیل اظهار داشت:نهمین جلسه رسیدگی به پرونده‌های معرفی شده از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به بانک سینا برای دریافت تسهیلات بانکی با نرخ سود تک رقمی برگزار و در این زمینه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: برای رونق تولید و در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس تفاهم نامه چهارجانبه میان استانداری اردبیل، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، بنیاد علوی و بانک سینا تسهیلات بانکی با نرخ بهره و سود بانکی تک رقمی برای ایجاد و توسعه طرحهای تولیدی روستایی و مناطق محروم پرداخت می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: در این جلسه پرونده 21 طرح برای دریافت تسهیلات بانکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات اداری این طرحها با پیگیری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از سازمانها و ادارات مربوطه حل و فصل شود.

طوبی تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات 8 درصدی بانک سینا، 400 طرح از فرمانداریها و بخشداریهای استان به دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل معرفی شده بود که از این میان 102 طرح قابلیت و ظرفیت دریافت این تسهیلات را داشتند که به بانک سینا معرفی شدند.

وی گفت: طرح هایی که پیشرفت فیزیکی 30 درصدی را در مناطق روستایی و محروم استان دارند می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی به فرمانداریها و بخشداریهای تابعه استان مراجعه کنند تا پرونده آنها بعد از تکمیل برای معرفی به بانک سینا به این دفتر ارسال شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل یکی از اهداف اعطای این تسهیلات را رونق تولید و اشتغال و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها برشمرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.