مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 78 میلیارد ریال صدقه در آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دشتی گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 78 میلیارد ریال صدقه در استان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وی افزود:صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است.  
وی ادامه داد: صدقات مردمی در همان محل جمع آوری شده و برای رفع مشکلات نیازمندان آن منطقه هزینه می‌شود.  
دشتی با بیان اینکه ضریب نفوذ صنادیق کوچک صدقات در استان 34 درصد است، اظهارکرد: 371 هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل آذربایجان شرقی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی بازوی توانمند این نهاد در کمک به محرومان و مددجویان تحت حمایت به حساب می آید.  
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان به دلیل اعتقادات دینی و کمک به همنوع خود در دادن صدقه و کمک به نیازمندان پیشتاز هستند.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب صدقه و دیگر مساعدت‌ها به طور کامل صرف امور نیازمندان می شود.
دشتی سیستم آنی پرداخت را شیوه ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک های نقدی توسط مردم استان به کمیته امداد عنوان کرد.
وی افزود: از طریق شماره گیری #041*1*8877* یا از طریق سامانه پیامکی ارسال عدد یک به شماره 8877 امکان پرداخت انواع کمک های نقدی مانند صدقه، زکات، کمک به مسکن نیازمندان، پرداخت نذورات، جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری، کمک به طرح اکرام ایتام، محسنین، شفاء، کوثر، طاها و تامین جهیزیه وجود دارد.  
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد: سامانه آنی پرداخت با هدف تسهیل و تسریع در روند کمک رسانی مردم و خیران راه اندازی شده است و نیکوکاران می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن صدقه خود را به دست نیازمندان برسانند.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار