فرماندار تربت جام گفت: در مدت دو سال اخیر بیش از 12000 میلیارد ريال اعتبار در بخش خصوصی به این شهرستان اختصاص و سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جلسه شورای اداری تربت جام با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران و هیئت همراه، فعالان اقتصادی، مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی در محل فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار تربت جام با اشاره به اختصاص اعتبارات به بخش خصوصی گفت: عزم جدی دولت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های صنعت، معدن و رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی است.

رستمی افزود: مشکلات بخش دولتی و ادارای باعث ایجاد تنگنا شده و بخش خصوصی به طور نیمه جان در این منطقه سرمایه گذاری کرده و این مسئله شهرستان را آزار داده است.

فرماندار تربت جام اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرهای کوچک مزیت های شهرهای بزرگ را ندارند توجه جدی به این منطقه به لحاظ سرمایه گذاری بخش خصوصی نشده است و شاهد صنعت ضعیف، نیمه جان و نا امید در منطقه هستیم.

او اعلام کرد: برای توسعه پایدار، استقرار امنیت و جمعیت در منطقه شرق کشور نیازمند به فعال سازی حوزه های صنعتی و معدنی و قابلیت های بی بدلیل گردشگری این منطقه هستیم.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.