مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

مراسم افتتاحیه جام جهان پهلوان تختی برگزار شد به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره رقابت های جام تختی در شهر مشهد برگزار شد که در این مراسم بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن دعای خاصه امام رضا (ع) در سالن شهید بهشتی مشهد پخش شد.
در ادامه با حضور سید صولت مرتضوی شهردار و علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی از مجتبی علیزاده طراح نماد دوبنده و لباس تیم ملی کشتی ایران، پرویز سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی و تیمور باتار نماینده اتحادیه جهانی کشتی تجلیل شد.
بعد از ظهر امروز سالن سه هزار نفری شهید بهشتی برای دیدن رقابت های کشتی جام جهان پهلوان تختی لبریز از جمعیت بود و تعدادی از تماشاگران نیز به دلیل نبودن جا پشت درهای بسته ماندند.
مشهد همچون گذشته میزبانی بسیار خوب و منظمی از رقابت های کشتی داشت و در این دوره از رقابت ها نیز مسئولان برگزار کننده امکانات و شرایط خوبی را برای این مسابقات فراهم کردند و همچنین نیروی انتظامی نیز در داخل و بیرون سالن نیز نظم و انضباط خوبی را ایجاد کرده بود و از سوی دیگر تماشاگران نیز در این راه همکاری خوبی با نیروهای انتظامی دارند.
همچنین اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد، پیشکسوتان و مربیان نیز در سالن شهید بهشتی مشهد از نزدیک نظاره گر رقابت های کشتی جام تختی هستند.

یک قطعه مدال طلا یادبود جام جهانی کشتی از سوی فدراسیون کشتی به شهردار مشهد اهدا شد و مرتضوی به صورت نمادین سوت آغاز مسابقات را به صدا درآورد.

گفتنی است نتايج سه ديدار از رقابت های مقدماتی كشتی پهلوانی نیز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

دور اول:

گروه Aـ :
ايران ب 6- بلاروس صفر
گروه Bـ :
ارمنستان 4- مجارستان 2
روسيه 6- صربستان صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار