با افتتاح اين مرکز، مديريت و فرماندهی آب شهر زاهدان از راه دور امکان پذير گرديد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، قائم مقام وزیر نیرو در مراسم افتتاح این مرکز گفت: اين سامانه از مجموعه سامانه های است که مديريت آب شهر را قادر می کند در زمينه های کمی ، کيفی و کاهش مصرف انرژی کمک کند و اين خود باعث به کاهش زمان رسيدگی به حوادث و اتفاقات در سطح شهر می باشد.

مهندس محمودی افزود: با توجه به کاهش ميزان بارندگی نسبت به سال گذشته و سالهای قبل انجام اين گونه کارهای نرم افزاری می تواند در مديريت مصرف کمک شايانی داشته باشد . 


وی افزود: با شروع این سامانه آب شهر زاهدان نسل جدیدی از فعالیتهای خود را آغاز کرد و وزارت نیرو توانسته در سه سال اخیر 17 مرکز شهرهای پر جمعیت را به این سامانه مجهز نماید و این خود باعث می شود در منطقه جغرافیای خاورمیانه جایگاه بهتر و بالاتری قرار گیرند.

قائم مقائم وزیر نیرو با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: یکی از نمودهای خیلی مشخص در این خصوص استفاده از فکرافزاری و نرم افزاری است که با اجرای این سامانه در استان توانستیم نمود عینی آن را شاهد باشیم.


میرادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز. از ديگر اهداف اين طرح را کنترل جمع آوری و انتقال آب شهر زاهدان، افزايش راندمان و بهره وری توليد، انتقال و ذخيره سازی، جمع آوری پارامترهای الکتريکال، هيدروليکی و کيفی در اتاق کنترل مرکزی, بالا بردن ضريب اطمينان در توليد و کاهش اتفاقات و گزارش گيری جهت تحليل شبکه و ميزان توليد نام برد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار