عصر امروز؛

امید شهرداری ارومیه به مصاف خونه به خونه بابل می‌رود

عصر امروز شاهد تقابل تیم فوتبال امید شهرداری ارومیه و خونه به خونه بابل در هفته یازدهم لیگ برتر امید کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امید کشور در حالی برگزار خواهد شد که تیم فوتبال شهرداری ارومیه مهمان تیم فوتبال خونه به خونه بابل است.

تیم فوتبال امید شهرداری ارومیه که اولین حضور خود در جمع بزرگان و نامداران فوتبال کشور را در لیگ برتر تجربه می‌کند با اینکه فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد اما به دلیل نداشتن تجربه کافی در بسیاری از دیدارها نتوانسته نتیجه شایسته و مطلوبی کسب کند و بازی را پیروزی به پایان رساند و هم‌اکنون در نیمه پایان جدول قرار دارد.

بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ارومیه در جنگ نابرابر قدرت و توانایی مالی در زمین فوتبال به مصاف حریفان خود می‌روند و بسیاری از کارشناسان فوتبال از ارائه بازی آنها و نتایجی که به دست آورده‌اند در حیرت هستند و هیچ کس باور ندارد که چنین تیمی با فوتبال زیبا و تهاجمی که انجام می دهد بازیها را واگذار کرده است.

اما مهم‌ترین چیزی که تیم فوتبال امید شهرداری ارومیه دارد تیمی که اکثر بازیکنان آن بومی آذربایجان غربی هستند و با حضور در این لیگ تجربه کافی به دست می‌آورند و در آینده می‌توانند در تیم‌های لیگ بزرگسالان حضوری موفق داشته باشند.

در مقابل این تیم فوتبال با انگیزه بومی تیم خونه به خونه بابل که این روزها نتایج خوبی می گیرد و در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید روز جمعه یکم بهمن ماه تیم فوتبال امید شهرداری ارومیه با چه نتیجه‌ای شهر بابل را ترک خواهند کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.