امام جمعه موقت شهرکرد گفت: پیروی از ولی فقیه، عامل عزت و سربلندی جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه امروز اول بهمن ماه 95 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به افزایش بیداری اسلامی در منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران گفت: علت عزتمندی و سربلندی جمهوری اسلامی، پیروی از ولایت فقیه است.

وی، ولایت فقیه را رمز اقتدار، عظمت، سربلندی و دوام نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ولی فقیه در قلب جهان اسلام جای دارد.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز جاهلیت مدرن در برابر اسلام ناب محمدی (ص) قرار گرفته است ادامه داد: بخشی از این جاهلیت مدرن، همان داعش و حامیان این گروه تروریستی است که با کارهای ناشایست خود، چهره اسلام رحمانی را مخدوش می کنند و امت اسلامی باید در این زمینه هشیار باشد.

فاطمی اضافه کرد: امروز برخی از کشورهای مظلوم اسلامی در منطقه، با قیام خود علیه مهره های استکبار جهانی، مشتاق حاکمیت اسلامی بدون دخالت بیگانه هستند که برای تحقق آن چشم به عملکرد نظام جمهوری اسلامی دوخته اند.

وی در ادامه، ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت تبیین ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید دانست و گفت: مسئولان باید قدر نعمت انقلاب اسلامی به عنوان ثمره خون هزاران شهید و مردم را بدانند.

امام جمعه موقت شهرکرد، اقتصاد مقاومتی را راهکار خودکفایی ایران اسلامی بیان کرد و افزود: همه مسئولان موظف به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار