با صدور پیام های جداگانه نمایندگان مردم ارمیه در مجلس شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با صدور پیام های جداگانه نمایندگان مردم ارمیه در مجلس شورای اسلامی شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت دکتر سید هادی بهادری

بسمه تعالی

حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو و جان باختن چند تن از دلیرمردان آتش نشان را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض میکنیم.
امید است که دستگاه های ذیربط با هماهنگی کامل، در جهت امدادرسانی و  نجات گرفتار شدگان تمام تلاش خود را به کار گیرند.
بنده نیز علل این حادثه تلخ را قطعا از طریق مجلس و کمیسیون عمران پیگیری خواهم کرد،تا مقصران اصلی ، در برابر مردم پاسخگوی علل کوتاهی خود در مورد بروز این حادثه تلخ باشند.ضمناً گزارش مبسوط نیز به استحضار ملت بزرگوار و شریف ایران خواهد رسید.

سید هادی بهادری
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس

پیام تسلیت روح الله حضرت پور

بسم الله الرحمن الرحیم
"ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا"

بدون شک وقوع فاجعه ساختمان پلاسکو تهران و شهادت جمع کثیری از آتش نشانان فداکار در کنار جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان، قلب ملت شریف ایران را به درد  آورد و قلوب همه انسان های آزاده را در سرتاسر جهان محزون ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف ارومیه، این حادثه تلخ را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، شهردار و پرسنل خدوم شهرداری،  ملت شریف ایران، مردم عزیز تهران و بخصوص خانواده های داغدار تسلیت عرض میکنم.

با قلبی اکنده از اندوه و ناامیدی، از خداوند متعال برای عزیزان گرفتار شده  و مدفون در زیر ویرانه های ساختمانی آرزو سلامتی دارم.

ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی آتش نشانی، شهرداری، اورژانس، پلیس و نیروهای نظامی امیدوارم بعد از اتمام مراحل آوار برداری و نجات بازماندگان احتمالی و امدادگران شهید این حادثه، ابعاد حقوقی این فاجعه تلخ باید مورد بررسی قرار گرفته و گزارش مبسوطی به ملت داغدار ایران ارائه شود.

از زحمات شبانه روزی، نیروهای مجاهد آتش نشانی، شهرداری، اورژانس و نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر میکنم.

روح الله حضرت پور
نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی


انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.