مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان این تیم با هماهنگی لازم بازی خوبی به نمایش گذاشتند که سه امتیاز ارزشمند حاصل این تلاش بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین پاشایی پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی جم با بیان اینکه بازیکنان این تیم بازی رضایت بخشی به نمایش گذاشتند اظهار داشت: از بازیکنان بسیار راضی هستم که توانستند بازی زیبایی به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه امتیاز این بازی از آن تیم پارس جنوبی بود گفت: سه امتیازبازی امروز به اندازه شش امتیاز ارزش داشت چراکه هفته گذشته  این تیم در میزبانی به تساوی انجامید.

مربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه بازیکنان هماهنگی خوبی داشتند خاطر نشان کرد: بازیکنان این تیم با هماهنگی لازم بازی خوبی به نمایش گذاشتند که سه امتیاز ارزشمند حاصل این تلاش بود.

پاشایی افزود: اگر بازیکنان فرصت‌ها و موقعیت‌های به دست آمده برای به ثمر رسیدن گل از دست نمی‌دادنند پیروزی پر گلی نتیجه این بازی می‌شد.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم با 33 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد تصریح کرد: هفته آینده تیم پارس جنوبی جم میهمان خونه به خونه بابل است که امیدواریم سه امتیاز این بازی کسب کنیم.

مربی تیم پارس جنوبی جم با اظهار رضایت از داور بازی امروز گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و  کم اشتباه بود.پاشایی پارس جنوبی با این پیروزی در جمع مدعیان جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.

تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که  با نتیجه دو بر یک مقابل نماینده اراک به پیروزی رسید.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.