مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 145 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ارسلان حسن‌پور  با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال خرد زنان روستایی گفت: 8 صندوق خرد زنان روستایی از ابتدای سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده و از اشتغال زنان حمایت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انعقاد 6 تفاهم‌نامه با بانوان کارآفرین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 949 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 145 میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار استان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 27 میلیارد ریال  تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان خبر داد و افزود: این میزان تسهیلات در قالب 251 فقره وام ازدواج به متقضایان پرداخت شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه 150 فقره پرونده ازدواج آماده دریافت تسهیلات است، افزود: میزان اعتبار ازدواج این صندوق در سال جاری 40 میلیارد است که تسهیلات باقی‌مانده ظرف دو ماه آینده پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.