تا پایان سال 130 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد شهرستان میناب جهیزیه دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان میناب گفت: برای اهدای این جهیزیه ها 3 میلیارد ریال از سوی این نهاد و خیران هزینه می شود.

وی افزود: این جهیزیه شامل یخچال فریزر، اجاق گاز ، فرش ، پتو ، سرویس آشپزخانه ، جار و برقی ، لباسشویی ، اتوبخار، تلویزیون ، پنکه ، کالای خواب ، و دیگر ملزومات خانگی است.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: امسال به ۳۷۷ نفر از نوعروسان تحت حمایت شهرستان میناب جهیزیه پرداخت شده است. ‌‎

جاودان افزود: در این طرح به هر نوعروس مبلغ۲۰ میلیون ریال به صورت نقدی و بلاعوض و کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش 7 میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال به ۳۷۷ نوعروس اهدا شده است.

وی گفت: این نهاد برای ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج ، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و ازدواج آسان خدمات مختلفی همچون برگزاری دوره های آموزشی توسط مشاوران در زمینه مباحث دینی و اخلاقی ، روش های همسرداری به صورت رایگان برای نوعروسان و خانوار زیر پوشش ارائه می دهد .

حمایت های کمیته امداد از خانواده های نیازمند در بخش ازدواج شامل اهدای کمک هزینه بلاعوض ازدواج به نوعروسان و نو دامادها است که زندگی مشترک خود را آغاز کنند .
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.