آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات اول اسفند اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان، اول اسفند برگزار خواهد شد، گفت: روزنامه نگاران عضو اصلی خانه مطبوعات یا افراد دارای رابطه بیمه ای با یکی از رسانه ها و یا افراد دارای کارت حرفه ای روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می توانند در این جشنواره شركت کنند.

وی افزود: ایجاد اشتیاق و حركت عمومی برای انس با قرآن و عترت، تحکیم پیوند بین دین و رسانه با معرفی رسانه های برتر در خصوص مضامین عالی قرآن و عترت، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی، ایرانی و سنتی، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه های كشور، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها و توسعه ظرفیت های موجود رسانه های استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ترویج فرهنگ غنی قران و عترت، آیین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باور های دینی در جلوگیری از چالش های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی اسلامی را از محورهای جشنواره ملی آیات اعلام كرد.

جاودانی افزود: آثار این جشنواره در دو بخش مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفت وگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عكس خبری، كاریكاتور، مصاحبه و تخصیص ستون یا صفحه ویژه و رسانه های دیجیتال شامل بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، رسانه های همراه و هوشمند، بخش بازی‌ های رایانه ‌ای و سرگرمی‌ های دیجیتال و بخش نرم ‌افزارهای رسانه ‌ای داوری خواهند شد.

وی با بیان اینكه هر متقاضی تنها می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد، گفت: آثاری که در فاصله زمانی ۲۵دی پارسال تا۲۵دی امسال در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منتشر شده، می توانند در این جشنواره شركت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: مراسم اختتامیه جشنواره 11 اسفند امسال با معرفی برترین های هر بخش برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات رسانه، قرآن و عترت به نشانی مازندران، شهرستان ساری، میدان امام خمینی رحمت الله علیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارسال کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.