11 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان با کسب رتبه های برتر استان اصفهان به مرحله کشوری جشنواره ملی پرسش مهر راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان امروز درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین دوره پرسش مهر در سه بخش فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها در 25 گرایش با موضوع «خشونت از کجا نشات گرفته و چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟» برگزار شد.
محمدرضا حکیمیان افزود: از مجموع 330 برگزیده استان اصفهان، 33 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان کاشان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند که 11 نفر از آنها به مرحله کشوری جشنواره پرسش مهر راه یافتند.
به گفته وی در جشنواره پرسش مهر هفدهم رئیس جمهوری، یک هزار و 587 نفر از کاشان شرکت کردند که 142 نفر فرهنگی، 806 دانش آموز به همراه 560 خانواده کاشانی با شعار «هر خانواده ایرانی یک پاسخ» بودند.
حکمیان خاطرنشان کرد: علی محمد اوبائی رتبه دوم مقاله پژوهشی، حسین جعفری راد رتبه نخست شعر، وحید اکبرزاده رتبه دوم داستان نویسی، فاطمه واعظی رتبه نخست گرافیک، فرناز جلالی زاده رتبه اول طراحی و سهیل عباسی رتبه اول فیلم کوتاه در گروه دانش آموزان استان اصفهان را کسب کردند.
وی همچنین اظهار کرد: در گروه فرهنگیان طاهره اکرمی در رشته داستان نویسی، سید جلال عمارتی در رشته وب نوشت، مهناز عرب امینی در رشته طراحی و طیبه وفقی مجرد در نقاشی با کسب رتبه نخست استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: این مسابقه در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار شد که بخش فرهنگی شامل آثار ادبی از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی ، سخنوری، رسانه و فضای مجازی ، وبلاگ، هنرهای آوایی و سرود همگانی بود.
وی یادآور شد: بخش هنری نیز شامل گرایش های تصویرسازی، پوستر، عکاسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه مستند، داستانی، پویانمایی و نمایش نامه نویسی برگزار شد.
حکیمیان تاکید کرد: برگزاری این مسابقات می تواند منجر به ترویج فضای پرسشگری و دعوت به تفکر در میان دانش آموزان شده و آنها را برای ورود به جامعه آماده کند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.