ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان شجاع در تاریخ این کشور جاودانه خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از مأموران خدمتگزار آتش‌نشانی را در حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران تبریک و تسلیت گفت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت مظلومانه مأموران خدمتگزار آتش‌نشانی باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

در ادامه مطرح شده است: بی‌شک ایثار و از خودگذشتگی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی که با فداکاری متعهدانه به مصاف شعله‌های آتش رفتند و مورد امتحان الهی قرار گرفتند ستودنی است، به‌ حق این‌چنین نام و آوازه آنان در تاریخ این کشور جاودانه خواهد ماند.

در قسمت دیگری از این بیانیه عنوان شده است: سپاه صاحب‌الزمان(عج) این ضایعه اسف‌بار را محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و همچنین خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماید.

در پایان این بیانیه آورده شده است: از درگاه ایزد منان مسئلت دارد با رحمت بی‌پایان خود روح پاک آن عزیزان را با ارواح طیبه اولیا، صالحان و شهدای کربلا محشور فرماید و به بازماندگان آن‌ها پاداش صابران را عنایت فرماید و شفای عاجل را برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال خواستار است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.