برنامه‌ریزی لازم برای اجرای جشن‌های دهه‌فجر در زاهدان درحال انجام است.

انجام برنامه‌ریزی لازم برای اجرای جشن‌های دهه‌فجر در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، شهردار زاهدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، ضمن اشاره به مسائل و مشکلات حال حاضر، برنامه ها و تدابیر شهرداری را در جهت حل مسائل و مشکلات شهر تشریح کرد.

محمد خاشی افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام دهه ی مبارک فجر برنامه ریزی لازم برای اجرای هر چه باشکوتر مراسم و جشنهای این ایام صورت پذیرفته که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها بتوانیم به بهترین نحو در این راستا اقدام کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته تزئینات در ایام مبارک دهه فجر را شهرداری زاهدان به عهده دارد از هفته قبل با برگزاری نشستهای متعدد، جهت اجرای برنامه های این ایام تمهیدات لازم اندیشیده شده و ان شاءا... با ایجاد فضایی شاد و خاطره انگیز در سطح شهر مراسم متناسب با این ایام به بهترین نحو اجرا خواهند شد.

وی در ادامه به تشریح برخی از مسائل و مشکلات حال حاضر که بعضاً شهرداری را در اجرای برنامه ها و پروژه ها با چالش مواجه کرده است پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مسائلی که شهرداری را آزار می دهد محدودیتهای منابع مالی و درآمدی بوده که تا کنون عدم تحقق بودجه مصوب را برای ما به ارمغان آورده است.

و ی با اظهار تاسف از عدم تحقق بودجه شهرداری گفت: متاسفانه تا کنون فقط 90 میلیارد تومان از بودجه 180 میلیاردی مصوب سال جاری شهرداری محقق شده و علی رغم اینکه بخش عمده آن نیز جهت انجام پروژه های عمرانی و خدماتی شهر مورد استفاده قرار گرفته اما آن طوری که ما میخواستیم موفق نشدیم  اقدامات و برنامه های موثری در سطح شهر اجرا کنیم.

شهردار زاهدان اقتصاد ضعیف مردم و منطقه را عامل اصلی عدم تحقق کامل بودجه شهرداری ذکر کرد و گفت: نبودن کارخانه ها، صنایع تولیدی و کشاورزی و سایر مواردی از این دست تضعیف اقتصاد مردم را موجب شده و باعث گردیده که شهرداری حتی در بخش اخذ عوارض دچار مشکلاتی گردد که در این راستا عدم ورود بخش خصوصی به امور نیز مزید بر علت شده و مشکلات فراوانی را در جهت اجرای طرح ها و پروژه های شهرداری ایجاد کرده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار