همدان؛

لزوم شناسایی ساختمان‌های نیازمند مرمت در همدان

استاندار همدان با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: ساختمان‌های نیازمند مرمت در همدان باید شناسایی شوند تا از وقوع چنین حوادثی در همدان جلوگیری شود.

لزوم شناسایی ساختمان‌های نیازمند مرمت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان به همراه اعضای شورای اداری استان به منظور ادای احترام به شهدای آتش نشان به خصوص شهدای حادثه پلاسکو و تجلیل از حماسه آفرینی و رشادت و فداکاری آتش نشانان در ایستگاه شماره ۹ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان حضوریافتند.

نیکبخت در این جریان این بازدید بابیان اینکه آتش نشانان عزیز ما هر لحظه آماده جانفشانی برای دیگران هستند و نوع دوستی و بشر دوستی بالاتر از آن نیست، گفت: مگر آنگونه نیست که هر کجا حادثه ای پیش بیاید همه دنبال پناهگاه هستیم اما آتش نشانان سعی می کنند خود را در قلب حادثه حاضر کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنانی که در این عرصه انجام وظیفه می کنند قابل تقدیرند، به رشادت آتش نشانان آفرین گفت و افزود: مصیبت ساختمان پلاسکو با همه دردناکی پیام هم داشت و آن هم اینکه هم افزایی و همدلی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

استاندار همدان بااشاره به اینکه کار آوار برداری با همدلی و هماهنگی شایسته در حال انجام است، گفت: این اقدام نشانگر این است که در اینگونه مصیبتها همه حضور شاسته پیدا می کنند.

نیکبخت بابیان اینکه اعضای شورای اداری استان برای همدردی و ابراز حمایت و اعلام پشتیبانی در اینجا حاضر شده اند، گفت: تاکنون دولت و شهرداری ها کمک های خوبی داشتند و امروز نیز به احترام خواسته مدیرعامل سازمان آتش نشانی، در سال ۹۶ تقاضاهای شهرداری و سازمان آتش نشانی توسط معاونت عمرانی و رئیس سازمان برنامه و بودجه جمع آوری می شود تا بتوانیم نیازهای ضروری را پاسخگو باشیم.

وی گفت: اگر ساختمانی نیاز به استحکام بخشی و مرمت و تعمیر دارد ذکر شود تا از اینگونه مصیبتها در استان پیشگیری شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.