رضایی گفت:حضور نماینده IPC در مسابقات قهرمانی کشور باعث می شود تعداد زیادی از ورزشکاران ما دارای رنکینگ جهانی شوند.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص لغو اعزام تیم ملی به رقابت های امارات بیان کرد: برای کسب رنکینگ جهانی قرار بود در مسابقات بین المللی فزاع امارات شرکت کنیم که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با حضور تیم ملی ایران در این رقابت ها موافقت نکرد. البته به هیچ یک از فدراسیون ها جهت حضور در مسابقات امارات و ترکیه مجوز داده نمی شود.

وی ادامه داد:با توجه به این اتفاق، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گرفتند با حضور نماینده  IPC در ایران اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنند و تعداد زیادی از ورزشکاران ما می توانند رکورد خود را ثبت جهانی کنند و این موضوع به افزایش رنکینگ ملی پوشان کمک زیادی خواهد کرد.

رضایی افزود: ورزشکاران سراسر کشور می توانند در این رقابت شرکت و رکورد خود را ثبت کنند.البته کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور دارند تا نفرات برتر را به تیم دعوت کنند.

وی در خصوص تقویم مسابقات جهانی دو ومیدانی گفت:سال آینده در سه رقابت جهانی شرکت می کنیم.تیم ملی کم توان ذهنی اردیبهشت سال آینده در رقابت های جهانی تایلند شرکت می کند و پس از آن تیم ملی بزرگسالان در تیرماه عازم مسابقات جهانی لندن می شود و در نهایت تیم جوانان زیر 20 سال نیز مردادماه در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کند.

رئیس انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران ما در استان های خود زیر نظر مربیان به تمرینات بدنسازی می پردازند و امیدوارم تعداد زیادی از بازیکنان در اردیبهشت ماه بتوانند رنکینگ خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار