تیم گسترش‌فولاد ‌به دنبال کسب موفقیت در یک بازی دیگر در لیگ برتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز مهمان تیم پرسپولیس تهران است.
گسترش‌فولاد تبریز بعد از هفته دهم که برابر تیم تراکتورسازی مغلوب شد، بازی را واگذار نکرده است، این تیم ‌در هفته یازدهم در تهران برابر استقلال تهران به تساوی دست یافت.
گسترش‌فولاد در هفته دوازدهم در یک بازی خوب در تبریز سپاهان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرده و سپس در تهران برابر تیم نفت به تساوی یک بر یک دست یافت.
دو پیروزی متولی برابر تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان 6 امتیاز دیگر را برای شاگردان کمالوند به همراه داشت، آبی‌های تبریز در هفته اول دور برگشت در تهران برابر پیکان به تساوی دست یافته و در دربی تبریز نیز با نتیجه دو بر یک از سد ماشین‌سازی عبور کردند تا در هفت بازی به 15 امتیاز دست یافته باشند.
گسترش‌فولاد تبریز با دو هدف در بازی مقابل پرسپولیس در میدان ظاهر می شود، اول تداوم موفقیت‌های این تیم و کسب امتیاز از تیم صدرنشین لیگ برتر و دوم کمک به تیم تراکتورسازی.
پرسپولیس تهران هم که فاصله امتیازی خود را با تراکتورسازی به 4 امتیاز افزایش داده است نمی‌خواهد موقعیت خوب خود را در صدر جدول از دست دهد و سعی دارد برابر مهمان سخت‌کوش خود به برتری دست یابد.
بازی رفت دو تیم در تبریز به سود تیم پرسپولیس به اتمام رسیده بود.
در پایان هفته هفدهم تیم پرسپولیس تهران با 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌ گسترش‌فولاد تبریز نیز با 24 امتیاز تیم هفتم جدول رده بندی است.
بازی تیم های پرسپولیس تهران با گسترش فولاد تبریز فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار