ابراز همدردی قهرمانان المپیک با خانواده های شهدای حادثه پلاسکو

حسن یزدانی و قاسم رضایی قهرمانان المپیک لندن و ریو با خانواده های شهدای آتش نشان در حادثه تلخ ريزش ساختمان پلاسكو تهران ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی، برترین کشتی گیر آزاد کشور که در مراسم تقدیر از وی همزمان با جام تختی با لباس آتش نشان به روی تشک کشتی آمد، گفت:از شنیدن خبر حادثه ساختمان پلاسکو بسیار ناراحت شدم و معتقدم آتش نشانان این حادثه که برای نجات هموطنانمان جان خود را از دست داده اند قهرمانان واقعی هستند.
دارنده مدال طلای المپیک ضمن عرض تسلیت به مردم ایران و خانواده های این عزیزان در پایان گفت: این وظیفه جامعه کشتی بود که قدردان رشادت این دلاورمردان باشد.

همچنین قاسم رضایی نیز درباره حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت:شجاعت و دلاوری آتشنشانان شهید قابل ستایش است و این قهرمانان همیشه زنده اند.
 
دارنده مدال طلا و برنز کشتی فرنگی المپیک در مورد دلیل اینکه با لباس آتشنشانان در مراسم تقدیر از کشتی گیران برتر سال فنی 95-94 بر روی تشک کشتی حاضر شده اند، خاطرنشان کرد: این آتشنشانان برای نجات هموطنانمان دچار این حادثه شده اند و قطعا یاد و نام آن ها در دل ها باقی می ماند.
وی در پایان این ضایعه را به تمامی مردم ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار