مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از آمادگی شهرک صنعتی سبزوار 2 برای استفاده صنایع بزرگ از مزایای متعدد این شهرک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   مسعود مهدی زاده مقدم گفت: با توجه به امنیت حضور سرمایه گذاران و در جهت کنترل دقیق ورود و خروج خودروها به این شهرک صنعتی، ساختمان نگهبانی در ورودی شهرک احداث شده و آماده بهره برداری است.
مهدی زاده مقدم با بیان اینکه برای انجام این پروژه  598 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است افزود : شهرک صنعتی سبزوار2 در زمینی به مساحت 112 هکتار ایجاد شده که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.

 او خاطرنشان کرد: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعت‌گران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود.  

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی همچنین ازبازديد تور صنعتگران شهرک صنعتی کاشمر از شهرکها و صنایع استان سمنان خبر داد.

مهدی زاده مقدم گفت: طی برگزاری این تور صنعتی  مدیران واحدهاي صنعتي کاشمر از واحد های صنعتي سمنان بازديد و در مورد بازاریابی، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به صادرات، واردات و امور گمرکی و از سوی دیگر با موارد تسهیل کننده در امور مختلف  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.