صفري: بازيكنان با انگيزه بالا تمرين مي‌كنند / به دنبال قهرماني هستيم

بازيكن تيم ملي واليبال بانوان ايران گفت: بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي با انگيزه بالا كار مي‌كنند و هدفشان از حضور در مالديو كسب قهرماني است.

شكوفه صفري در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابي بانوان جهان در منطقه آسيا كه قرار است به ميزباني مالديو برگزار شود ، گفت: ما براي كسب مقام اول راهي اين مسابقات خواهيم شد. مسابقاتي كه تجربه خوبي براي ما به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به وضعيت تمرينات تيم ملي بانوان گفت:  2 روز است كه اردوي تيم ملي آغاز شده است. از روز آغاز بازيكنان با تمام توانشان تلاش كردند. تمرينات بر اساس برنامه منظم در كمپ تيم ملي برگزار مي‌شود. در دو نوبت صبح و عصر تمرين مي‌كنيم و شرايط خوبي داريم. بازيكنان بسيار با انگيزه هستند.

بازيكن ملي‌پوش بانوان ادامه داد: هم در تركيب تيم و هم در كادر فني تغييراتي اعمال شده است. اين تغييرات قطعا به روند خوب تيم كمك خواهد كرد. مهم اين است كه همه انگيزه زيادي براي حضور در اين مسابقات دارند.

صفري اضافه كرد: انگيزه زيادي دارم كه در تركيب ثابت به ميدان بروم. در مالديو با تيم‌هايي بازي داريم كه شناخت خوبي از آن‌ها نداريم و نمي‌دانيم چه سطحي دارند. با اين حال ما در هر مسابقه با تمام توان ظاهر مي‌شويم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار