مدیر مرکز سامد استانداری کرمان گفت:به طور میانگین روزانه 180 تماس مرتبط با این مرکز برقرار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سجاد پورخراسانی گفت: پس از تماس تلفنی هم استانی های سراسر استان با سامانه 111، کارشناسان خدمات رسانی و مشاوره نیز ارائه خواهند کرد.

پورخراسانی از برقراری حدود 50 تماس غیرمرتبط با مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد) خبر داد و افزود: همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با سامانه 111 ، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال می کنند.
وی با تاکید براینکه از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 127 هزار و 191 تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی گردیده است، یادآورشد: از این مجموع تعداد 110 هزار و 171 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت نموده اند.
هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر دریافت درخواستها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها در سراسر استان است که همشهریان می توانند از طریق تلفن 111، موارد فوق الذکر را با ریاست جمهور، استاندار کرمان و سایر مسئولین دولتی مطرح و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.