پورخراسانی از برقراری حدود 50 تماس غیرمرتبط با مرکز ارتباط
مردم با دولت (سامد) خبر داد و افزود: همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با
سامانه 111 ، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا
مرحله نهایی دنبال می کنند.
وی با تاکید براینکه از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 127 هزار و 191
تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی گردیده است، یادآورشد: از این مجموع
تعداد 110 هزار
و 171 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت نموده اند.
هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر
دریافت درخواستها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها در سراسر
استان است که همشهریان می توانند از طریق تلفن 111، موارد فوق الذکر را با ریاست
جمهور، استاندار کرمان و سایر مسئولین دولتی مطرح و پیگیری نمایند.
انتهای پیام/ی