با پرداخت تسهیلات ناوگان تاکسی رانی بندرعباس بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین اخلاقی مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: دارندگان تاکسی های فرسوده و اسقاطی تولید سال 85 به قبل می توانند با داشتن مدارک لازم به سازمان تاکسی رانی مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس افزود: تسهیلات برای خرید خودروهای سمند و پژو 405 بیست میلیون تومان با 16 درصد سود و سهم آورده 5 میلیون تومان است .

اخلاقی افزود: برای خرید خودروی آریو نیز 32 میلیون تومان تسهیلات با سود 16 درصد و سهم آورده 13 میلیون تومان داده می شود .

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: صاحبان تاکسی های فرسوده تولید 85 به قبل فقط تا پایان سال فرصت دارند که از این تسهیلات بهره مند شوند و پروانه کسب آن ها برای سال آینده تمدید نمی شود.

اخلاقی افزود: تاکسی های سانحه دیده نیز می توانند با مراجعه به سازمان تاکسی رانی از تسهیلات تاکسی های سانحه دیده بهره مند شوند.

وی گفت: تسهیلات 20 میلیونی نیز به صاحبان تاکسی های سانحه دیده پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی بندرعباس گفت: توزیع روغن با قیمت مناسب و تعویض رایگان در بسته‌های حمایتی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رانندگان تاکسی از ابتدای بهمن ماه ارائه می‌شود.

اخلاقی افزود: این بسته‌ها به صورت مداوم از سال 94 در سه مرحله انجام شده و در مرحله جدید روغن خودرو با تخفیف و همچنین رانندگان برای دریافت لاستیک شرایطی به فروشگاه طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

وی گفت: تاکسیرانان بندرعباسی با ارائه کارت شناسایی از ابتدای بهمن می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی از این خدمات بهره‌مند شوند.

2 هزار و 844 تاکسی در بندرعباس وجود دارد که از این تعداد 2 هزارو 79 تاکسی فعال و 299 تاکسی نوسازی شده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.