فرمانده نیروی انتظامی فارس از توقیف دو دستگاه خودرو و كشف 225 كیلوگرم تریاك در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای اطلاعات كسب شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از سمت جاده صحرای باغ به سمت عماد شهر حمل كنند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفته و گروهی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.  

 
وی افزود: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی و كنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودرو پژو 405 را توقیف و در بازرسی از آن 195 كیلوگرم تریاك كشف كنند که در این رابطه دو نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتی بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس كه از سمت "درز و سایبان" به سمت لارستان در حال حركت بود مظنون و خودرو را متوقف كردند.  
 
گودرزی با بیان اینكه در بازرسی از این خودرو 30 كیلوگرم تریاك كشف شد، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
سلام.این قاچاقچیانی که شما ازشون اسم میبرید که ماشینشون حامل مواد مخدر بوده و به طرف عمادشهر در حرکت بودن از ساکنین اصلی عمادشهر نیستند و اینها یه مشت ارازل و اوباش هستند که به زور اومدن در عمادشهر ساکن شدند
آخرین اخبار