فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام اکران می شوند.

اکران فیلم های جشنواره‌ بین‌المللی فجر در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان‌ها از 14 تا 21 بهمن بیان کرد: قرار است بعد از انتخاب و معرفی آثار، ٢٠ فیلم در 4٠ سانس در این سینما اکران شود.

عمران خودآموز گفت: فیلم‌های تولیدی می‌تواند اثرات مثبتی در زمینه فیلم سازی در استان‌ها داشته باشد و علاوه بر آن مردم را برای رفتن به سینما تشویق کند.

وی افزود: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرد و از شهریور سال 1394 تاکنون بیش از 20 فیلم سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و نزدیک به 30 هزار نفر به تماشای این فیلم ها نشسته اند.

نمایش فیلم های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز 14 بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور نیز اکران می شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.