زاهدان؛

اهمیت صيانت کارکنان در ناجا

توجه به صيانت کارکنان در ناجا اهميت مضاعف دارد.

توجه به صيانت کارکنان در ناجا اهميت مضاعف داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامي استان گفت: توجه به صيانت کارکنان در مجموعه ناجا به دليل ارتباط مداوم با آحاد مردم جامعه و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي، اهميت مضاعف دارد.
 
سردارحسين رحيمي درآيين صبحگاه عمومي که صبح امروز با حضور يگان هاي نمونه در ستاد انتظامي استان برگزار شد،گفت:اقدامات وتلاش هاي يگان هاي انتظامي با برنامه ريزي هاي انجام شده ،مطلوب مي باشدوهمه بايد تلاش کنند که ماموريت هاي خود را به نحو شايسته اجرا کنند .  

فرمانده انتظامي سيستان وبلوچستان افزود: توجه به صحت عمل و نظارت مستمر برکارکنان تحت امر از مهم ترين و اساس ترين وظايف يک مدير وفرمانده مي باشد ،بايد به آن اهتمام ويژه اي
 شود.
  
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه سخنان خود ،موضوع صيانت در درون مجموعه نيروي انتظامي رابسيار مهم خواند وگفت : نيروي انتظامي به دليل اينکه ازيک سو به طور مداوم با آحاد مردم جامعه وناهنجاري هاي اجتماعي در ارتباط است و از سوي ديگر مسئول رسيدگي و برخورد با اين ناهنجاري ها مي باشد، اهميت مسئله صيانت درآن مضاعف است وهدف از راه اندازي قرارگاه جهادي صيانت، توجه به اين موضوع مهم مي باشد.  

سردار رحيمي در بخش درگيري از سخنان خود، بر لزوم توجه به آموزش کارکنان تأکيد کرد و بيان داشت : در راستاي دستورالعمل هاي صادره، موضوع آموزش و کاربردي کردن دانش هاي علمي در مأموريت هاي سازماني، از نکاتي مي باشد که فرماندهان بايد به آن اهتمام ويژه اي داشته باشند.  

وی در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اهميت فريضه ي امر به معروف ونهي از منکر گفت:تقدير از کارکنان خدوم و زحمتکش و تذکر و تنبيه کارکناني که درانجام وظايف خود سستي وسهل انگاري مي کنند، نمونه اي از امر به معروف ونهي از منکر مي باشد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: توچه ، صیانت ، کارکنان ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار