علی مرزبان از هدایت تیم خونه به خونه برکنار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بعد از برکناری علیرضا مرزبان از هدایت تیم خونه به خونه بابل، مالکان این باشگاه به زودی جانشین وی را به صورت رسمی مشخص و معرفی می‌ کنند. 

پس از لیگ برتری کردن تیم پیکان توسط مرزبان در فصل قبل این مربی که با دستیاری افشین قطبی به فوتبال ایران آمده بود، این بار سر از تیم خونه به خونه بابل در آورد.

تیمی که با جذب بازیکنان نامی به کهکشانی های لیگ یک لقب گرفته بود اما نتایج ضعیف تیم خونه به خونه و دور شدن این تیم از صف مدعیان صعود به لیگ برتر آنقدر تداوم یافت تا حوصله مالکان این باشگاه سر رفت و همانطور که قابل پیش بینی بود، علیرضا مرزبان از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

مسئولان تیم خونه به خونه به صورت موقت برای دو بازی مهم آینده خود مقابل پارس جم و سپیدرود رشت هدایت تیم را به لئون استپانیان و علیرضا امامی فر، دو دستیار مرزبان سپردند.

در خصوص گزینه ‌های جانشینی وی نام هایی به گوش می رسد که شانس حمید استیلی و نادر دست نشان از شانس های بیشتر برای صندلی هدایت این تیم بر خوردارند و گویا مذاکرات مدیران باشگاه خونه به خونه با دست نشان از مدتی پیش آغاز شده است و توافقات اولیه هم بین آنها حاصل گشته است.

دست نشان بعد از صعود با تیم صنعت نفت از لیگ یک به لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول با این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر، چندی پیش در پی یک تصمیم عجیب از سمت خود در تیم صنعت نفت برکنار شد تا فیروز کریمی مربی برکنار شده لیگ یکی جای وی را در این تیم بگیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.