مدير عامل شركت گاز استان اردبيل از اتصال 110 روستا در ایام دهه فجر به شبکه گازرسانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فیروز خدایی گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اقدام شركت گاز استان اردبیل در ايام الله مبارک دهه فجر امسال 110 روستا به شبكه گاز متصل می شوند و ضريب نفوذ بهره مندی از نعمت گاز برای روستائيان استان به 82 درصد خواهد رسيد .

وی افزود: روستاهای قابل افتتاح شامل شهرستان اردبيل یک روستا، شهرستان بيله سوار یک روستا، شهرستان پارس آباد 29 روستا، شهرستان خلخال 6 روستا، شهرستان كوثر 15 روستا، شهرستان گرمی 25 روستا، شهرستان مشگين شهر 24 روستا و شهرستان نير 9 روستا می باشد .

مدير عامل شركت گاز استان اردبيل در ادامه از افتتاح 3 باب ساختمان اداری در شهرهای مرادلو، اسلام آباد، تازه كند و از بهره برداری گازرسانی به 12 واحد صنعتی در ايام دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

خدایی با اشاره به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: تاکنونميزان شبكه تغذيه و توزيع گاز استان، به بيش از 8 هزار كيلومتر رسیده و برای اين ميزان شبكهنزديک به 210 هزار انشعاب نصب و 425 هزار مشترک جذب شده است.

وی با دعوت از مشتركين گاز، توجه به نكات ايمنی و صرفه جويی در مصرف گاز جهت كمک به اقتصاد خانوارها تأكيد كرد و گفت: 70 درصد حوادث ناشی از وسايل گرمايشی گازسوز، مربوط به نقص فنی دودكش ها می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.