زمان پیش‌فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با تاخیر از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن در استان آغاز می شود.

سید وحید فخرموسوی افزود :: با توجه به بر طرف شدن اختلال در سایت فروش بلیت جشنواره که به علت ازدحام و استقبال فوق العاده علاقه مندان خرید مکانیزه بلیت در تهران روی داد، فروش سری بلیت جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از ساعت ٨ صبح پنجشنبه ٧ بهمن از طریق سایت cinogram.com آغاز و ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه ١٠ بهمن پایان می یابد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بلیت خود را خریداری کنند و خرید بلیت و ثبت نام با کد ملی امکان‌پذیر بوده و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس و در هر سانس حداکثر دو بلیت را خواهد داشت.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران فیلم ها در سینما میرزاکوچک رشت، خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف ٨ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.