رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگيری پدر و پسر سارق كه به 14 فقره سرقت اعتراف كردند،خبرداد.

پسر کو ندارد نشان از پدر در سرقت!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ يدالله حسن پورگفت: در پی وقوع يك فقره سرقت خودرو پرونده ای از كلانتری 14 شهر كرمان به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان ارجاع داده شد.

رئيس پليس آگاهی استان خاطر نشان کرد:با انجام يكسری اقدامات فنی و پليسی و استخراج سوابق سارقان سابقه دار سر نخ هايی از شيوه و شگرد سارقان به دست آمد ، از اين رو كارآگاهان پليس آگاهی در يك عمليات غافلگيرانه يكی از سارقان را دستگير و در پي آن ديگر اعضای باند دستگير شدند.

حسن پور تصريح كرد:در بازجويی های فنی و تخصصی پليس، متهمان كه مشخص شد پدر و پسر هستند به 14 فقره سرقت خودرو و فروش اموال سرقتی به مالخر اعتراف كردند.

وی تصريح کرد:سارقان با استفاده از غفلت مالباختگان دست به سرقت خودرو می زدند و خودرو های سرقتی را به مكانی خلوت انتقال و اقدام به سرقت قطعات آن می كردند و يا خودرو را به اوراق فروشان می فروختند.

اين مقام انتظامی گفت:در اين رابطه يك نفر مالخر شناسايی و به همراه متهمان به مقامات قضايی معرفی شدند.

رئيس پليس آگاهب در پايان ضمن توصيه به شهروندان در خصوص استفاده از تجهيزات و لوازم ايمنی هنگام پارك خودروی خود در خيابان و پاركينگ منازل گفت: عدم استفاده از تجهيزات ايمنی موجب به سرقت رفتن اموال داخلی خودرو می شود كه شهروندان می توانند با استفاده از اين تجهيزات فرصت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرقت ، کرمان ، خودرو ، بازجویی ، پدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار