سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: وقتی مقابل تیم خوب فولاد در نیمه اول به گل رسیدیم تصمیم گرفتیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم.

حسینی: گل نیمه اولمان باعث شد در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم.به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از برد تیمش مقابل فولاد افزود: با تاکتیکی که داشتیم در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را به کنترل خود درآوریم و به حریف موقعیتی ندادیم تا بتوانیم نتیجه راحفظ کنبم که موفق به این کار شدیم و به همین دلیل به شاگردانم تبریک می گویم.

حسینی ادامه داد: به دلیل وضعیتمان در جدول این دیدار برای ما اهمیت وی‍‍ژه ایی داشت و باید برنده این بازی می شدیم که تبه خاطر این پیروزی خدا را شکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اذعان داشت: خاطرات بدی را در گذشته از فولاد و ورزشگاه فولادشهر داشتیم که با برد امروز همه آن خاطرات را فراموش کردیم.

حسینی در خصوص افت تیمش در نیمه دوم این دیدار خاطر نشان کرد: ما در نیمه اول به گل رسیدیم و چند موقعیت به حریف دادیم اما وقتی فهمیدیم فشار حریف بر دروازه ما بیشتر می شود، اجازه ندادیم موقعیت بیشتری خلق کنند.

حسینی تأکید کرد: نباید از این هم بگذریم که فولاد تیم بسیار خوبی است و من خیلی خوشحالم که این تیم را بعد از 3، 2 سال در اصفهان شکست دادیم.

وی درخصوص غیبت ربیع عطایا در فهرست 18 نفره تیمش تصریح کرد: این بازیکن هنوز با آب و هوای اصفهان آشنا نیست و به این وضعیت عادت نکرده است به همین دلیل از او استفاده نکردیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار